Pazar, Ekim 3

Hayallerimin Evi için çalışmalar...

Buaralar kendi evim olsaydı nasıl döşerdim konusuna iyice takılmış durumdayım =)) Baya bi ileride kendisine sahip olacağımı düşünüyorum tabi ki çünkü öncelikli olarak okadar param yok, şimdi de gayet iyiyim ailemle beraber yaşarken falan...



Baya bir zaman olmuştu "Because I said so" diye bir film izlemiştim. O filmde ki evler çok hoşuma gitmişti. Hatta gördüğümde kesinlikle benim evim böyle olmalı diye içimden geçirdiğim evlerden biriydi. Bugün netten o evin bir kaç fotoğrafını buldum!! =)) Sonra da dedim ki kendime. Böyle arada ev resimleri falan araştırıp burada paylaşayım. Ne de olsa her konuda laf kalabalığı yapabilirim burda =))








Burası mutfağın bir kısmı. En çok hoşuma giden arkadaki dolabın tamamen açık olması. Tatlı bir karmaşa yaratıyor. Birilerinin orada yaşadığını, hayat olduğunu orada daha bir anlatıyor sanki. Ayrıca kocaman bir tezgah var. Ayrıca duvardaki turuncu rengi de inanılmaz bir enerji katmış ortama! Evimde kesinlikle renkleri kullanmalıyım!! Ve son resme de gelirsek. Bu annenin evinden bir parça ama açık mutfak ve oraya iliştirilmiş ahşap kocaman bir masa... Tabi ileride bu masada bütün sevdiklerimizi toplayıp, kendi ellerimle yaptığım yemekleri ikram edip saatlerce sohbet etme fikri... Off nasıl da mutlu ediyor insanı =))










Burası salon ve koltuk da çok şirin ve sıcak bir hava katıyor. Kilimdeki sarı renk ise sanki herşeyi tamamlayan son nokta gibi. Ayrıca salonun duvarlarında ki kiremitler de inanılmaz tatlı olmuş ve yine aynı sıcaklığı veriyor insana. Dekorasyonda eskitme havası var. Bu da açık mutfakla birbirini tamamlıyor işte. Bu evde hayat var!!!

Bu eve bir de tatlı bir bahçe ekledik mi tadından yenmez bence =)) Yatak odasına değinmedim farkındayım. Onu da başka bi parçayla eklerim artık daha sonra. Bu blog biraz da kuantum olucak sanırım. İlerideki evime bu şekilde çağırarak sahip olacağım!!

Görüşmek üzere...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder